Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(30)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Autor
Usarzewicz Wojciech
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Holiday Ryan
(2)
Kwiatkowska Dorota
(2)
McIver Meredith
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Trump Donald (1946- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Basu Rintu
(1)
Batko Andrzej
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blank Steven G
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Cardone Grant
(1)
Dorf Bob
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Garrett Chris (1974- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Hollins Peter
(1)
Housel Morgan
(1)
Huntsman Jon M
(1)
Janicki Przemysław
(1)
John Daymond
(1)
Kapela Marcin
(1)
Kohout Jaroslav
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kwiecień-Maniewska Olga
(1)
Lareau William
(1)
Machnik Marcin
(1)
Najman Marta
(1)
Paisner Daniel
(1)
Reiman Tonya
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romański Jacek (tłumacz)
(1)
Rowse Darren (1972- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajko Joanna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stempel-Gancarczyk Karina
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szymańska Kamila
(1)
Tegze Oldrich
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Sukces
(9)
Samorealizacja
(5)
Zarządzanie
(5)
Perswazja
(4)
Czas pracy
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Szczęście
(3)
Bogactwo
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Myślenie
(2)
Produktywność pracy
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Biznesplan
(1)
Blogi
(1)
Chciwość
(1)
Content marketing
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gawker Media
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Heurystyka
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kobieta
(1)
Kreatywność
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Nawyki
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Pamięć
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Retoryka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samowychowanie
(1)
Sens życia
(1)
Socjotechnika
(1)
Spisek
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Thiel, Peter (1967- )
(1)
Trump, Donald (1946- )
(1)
Wolność mediów
(1)
Wolność słowa
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zemsta
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Poradniki
(7)
Opracowanie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(9)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
U góry okładki: Twórca rewolucyjnej metody Getting Things Done!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire : how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić. W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress-Helion, copyright 2020. - 199 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
(Onepress Power)
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?.
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej * Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? * Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? * Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji? * Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. * Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! * Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci! * Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. * Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". * Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. * Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. * Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. * Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2011. - 244 stron ; 22 cm.
(Onepress Power)
Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie. Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki. Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji! Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz… hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami. Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: "The startup owner's manual. Vol. 1, The step-by-step guide for building a great company" 2012.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: INKED : the ultimate guide to powerful closing and sales negotiation tactics that Unlock YES and Seal the Deal, 2020.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić, ale dzięki temu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA. W książce między innymi: siedem praw negocjacji handlowych dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win strategia MPS i zasady efektywnej komunikacji podczas negocjacji techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów jak nie oddać kupcowi inicjatywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: Millionaire success habits : the gateway to wealth & prosperity, 2019.
Dzięki tej książce: łatwiej określisz, jaki jest Twój rzeczywisty cel i dlaczego chcesz się rozwijać, odblokujesz swoją produktywność, zrozumiesz własne możliwości i zaczniesz je w pełni wykorzystać, podejmiesz 30-dniowe wyzwanie "Lepsze życie" zaczniesz przemieniać swoje życie na takie, o jakim marzysz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: "Covert persuasion : psychological tactis and tricks to win the game" 2006.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Historia konfliktu Thiel/Hogan vs Gawker.
Na grzbiecie i 4. stronie okładki: Portfolio Penguin.
Tytuł oryginału: Conspiracy : Peter Thiel, Hulk Hogan, Gawker, and the anatomy of intrigue, 2018.
Książka roku 2018 według NPR! Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times określił jako "porywającą... niesamowitą współczesną historię medialną, którą świetnie się czyta". Przeczytaj książkę, o której wszyscy mówią! To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela - z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana - udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje. Autor pokazuje, że chęć rewanżu za coś tak teoretycznie błahego jak plotka może doprowadzić do zniszczenia imperium medialnego. Rozmawia z osobami biorącymi udział w spisku i odsłania kulisy niezwykle drobiazgowego podstępu, w który zamieszani są milionerzy, miliarderzy, gwiazdy sportu i kina. Stawia pytania z jednej strony o kwestię wolności prasy i wypowiedzi we współczesnym społeczeństwie, z drugiej - o etykę postępowania mediów i najbogatszych ludzi na świecie. Czy pieniądze pozwalają miliarderom na przekraczanie granic? Czy prywatność jest wartością, której naruszenie kosztuje setki milionów dolarów? Jaką rolę odgrywa w tym swoboda wypowiedzi? To tylko niektóre kwestie pojawiające się w książce brawurowo opisującej pełną kontrowersji intrygę zakończoną jednym z najsłynniejszych procesów sądowych w dziejach USA. Zawiła intryga zaplanowana i zrealizowana z dbałością o najdrobniejsze szczegóły Wartka akcja oparta na przenikliwej narracji i rozmowach z uczestnikami spisku, a także jego ofiarami Opis trwających kilkanaście lat przygotowań do rewanżu, który zakończył się wielomilionowym wyrokiem skazującym Historia konfliktu pomiędzy miliarderem a wydawcą mediów internetowych, które naruszyły jego prywatność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to bardzo ważny sposób postrzegania relacji między dziełem a jego odbiorcą. Między fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma służyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: tworzyć z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek uchwycić nie tylko ducha swoich czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego znakomity sitcom wszedł do współczesnego kanonu wykorzystać wsparcie zespołu i otrzymywane informacje zwrotne na możliwie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury budować platformę wiernych i oddanych zwolenników - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: Mental models : 30 thinking tools that separate the average from the exceptional : improved decision-making, logical analysis, and problem-solving, 2020.
Modele mentalne można postrzegać jako szablony, które ułatwiają poprawną interpretację informacji oraz zrozumienie aktualnego kontekstu. Pomagają nam unikać pułapek i uzyskiwać pożądane rezultaty. Warto przyswoić jak najszerszą paletę modeli mentalnych, aby być przygotowanym na wszystko, co tylko się pojawi na naszej drodze. Oczywiście, nie wszystkie modele są równie skuteczne i wszechstronne. Najlepsze są te, które udowodniły już swoją wartość. Zbudowanie osobistej sieci modeli mentalnych bardzo ułatwia funkcjonowanie w świecie! Dzięki tej szczególnej książce zrozumiesz koncepcję modeli mentalnych i dowiesz się, w jaki sposób działają. Przekonasz się, że stanowią coś w rodzaju mapy po bardzo trudnym terenie: pomagają zrozumieć własne położenie oraz zobaczyć drogę do celu. Ułatwiają pokonywanie poczucia przytłoczenia informacjami, skupienie się na ważnych kwestiach i podejmowanie decyzji. W książce pokazano 30 modeli mentalnych, które wspierają mądre i wnikliwe myślenie. Szybko zauważysz, że jeśli zamiast analizowania każdej informacji z osobna posłużysz się odpowiednim modelem mentalnym, osiągniesz ponadprzeciętne rezultaty. Dzięki zawartym tu wskazówkom, poradom i wyjaśnieniom już wkrótce zaczniesz korzystać z najskuteczniejszych modeli mentalnych. W książce: - szybkość i kontekst w podejmowaniu decyzji - umiejętność dostrzegania rzeczy istotnych - tajniki szybkiego podejmowania trafnych decyzji - sztuka uników, czyli modele antymentalne - klasyczne zasady, prawa i... brzytwa Hanlona Skup się na tym, co ważne, patrz przenikliwie i podejmuj najlepsze decyzje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The psychology of money : timeless lessons on wealth, greed, and happiness, 2020.
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na s. tyt. i okł.: Uniwersalne zasady etyki i moralności: w firmie, w domu i w każdej innej dziedzinie życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Stanowi kontynuację bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku.
Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać, wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać, trzeba wziąć się do ciężkiej pracy, wytrwale podążać do celu, stać się lepszym, wydajniejszym, sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea, że sukces zależy od mądrego wysiłku, ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy, wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie jest ważne, czy próbujesz wspinać się po szczeblach korporacyjnej drabiny, odnieść sukces jako artysta, prowadzić firmę, czy po prostu czuć się szczęśliwszy. Zasada jest prosta: aby odnieść sukces, musisz pracować. Ta książka pozwoli Ci poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobami, będziesz mógł przemyśleć ich sposoby działania. Może zechcesz wprowadzić do swojego życia niektóre z tych nawyków i technik. Jest ich bardzo dużo i zapewne nie wszystkie okażą się równie przydatne w Twoim przypadku. Zobaczysz, jak grać w defensywie, radzić sobie w sytuacji kryzysowej, a także jak grać w ofensywie i tworzyć nowe strategie, które mogą pchnąć to życie w zupełnie nowym kierunku. I codziennie będziesz utwierdzać się w przekonaniu, że wytrwałość i praca pomogą Ci sprostać każdemu wyzwaniu. Każdemu. Dowiedz się, jak: wyznaczać cele ambitne i zgodne z własnymi wartościami wytrwale podążać do celu i nie poddawać się znaleźć swą inspirację i determinację zachować równowagę, pracując jak rekin biznesu wykorzystać swoją emocjonalną energię Skoncentruj się. Bądź wytrwały. Nie bój się walki i wysiłku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej